Reklama na Facebooku

Rodzaje kampanii dostępnych na Facebooku

  1. Promowanie postów, strony FB, wydarzeń,
  2. Promowanie witryn www, kierowanie odbiorców do witryny, zwiększanie konwersji w witrynie,
  3. Zachęcanie odbiorców do skorzystania z ofert promocyjnych, czasowe promowanie rabatów w sklepie internetowym,
  4. Promowanie aplikacji mobilnej.

W prowadzonych przez nas kampaniach stosujemy remarketing w serwisie Facebook. Dzięki temu możesz przypomnieć o Twojej ofercie tym, którzy byli już na Twojej stronie. 

Korzyści z reklamy na Facebooku:

  • Skuteczność– serwisy społecznościowe z bardzo dużą liczbą użytkowników dają możliwość pozyskania tysięcy nowych fanów i klientów Twojej firmy,
  • Dokładność – reklama dociera dokładnie do tych osób, które są zainteresowane Twoją ofertą,
  • Popularyzacja marki– reklama w social media zapewnia wzrost popularności i rozpoznawalności Twojej marki w sieci. 

Koszt reklamy

Uruchomienie kampanii: 150 zł (netto) przygotowanie banerów, ustawienie kampanii, w przypadku promowania witryny www (w ramach opłaty: utworzenie oraz zainstalowanie piksela konwersji, utworzenie oraz zainstalowanie piksela remarketingu)

Minimalny budżet reklamy (środki przeznaczane na kampanię): 200 zł

Opłata za prowadzenie kampanii: prowizja w wysokości 30% budżetu reklamy

Całkowity miesięczny koszt reklamy: budżet reklamy + opłata za prowadzenie kampanii + uruchomienie kampanii (opłata jednorazowa).